20090223

Skitsnack, falskhet och avundsjuka!

Hur fan vore det om folk kunde sköta sina egna liv?! Varför ska folk hålla på och snacka skit och kritisera en?! Jo, för de har inga egna liv att lägga sin energi på, utan de måste verkligen anstränga sig för att få andra att må sämre än vad de själv gör.
Har återigen fått höra att jag inte sköter Björn ordentligt! Från en som inte har något eget liv alls!
1. Hon har en dotter som hon inte får ha själv, för soc har tagit dottern ifrån henne. Och soc tar inte ett barn från sin förälder utan anledning. Och så kommer HON och ska tala om för MIG att jag ska ta hand om Björn.
Hon påstår att jag inte är ensamstående "för jag måste ha en pappa till barnet osm också tar sitt ansvar". Hm, yeah, right! Han har inte brytt sig på snart ett år och dessutom har jag ensam vårdnad så jag ÄR ensamstående. Det är som Ida sa; ensamstående är man om man inte har en relation med den andra föräldern eller någon annan.
2. Hon säger åt mig att sköta mitt jobb och inte bara träffa vänner "för man kan få sparken"?! Öööh... När fan har jag struntat i att jobba, för att träffa vänner?! Och till saken hör även att hon själv inte har något jobb.
3. Allt hennes kritiserande började bara för att hon är jättekär i en kompis till mig som hon aldrig ens träffat och ändå "vet hon att hon älskar honom och vill spendera resten av livet med honom"!? Och han är inte det minsta intresserad av henne.

Så istället börjar hon kritisera mig... Yeah yeah, whatever! Jag vet att jag klarar av rollen som ensamstående mamma mycket bättre än många skulle göra.
Och de som kritiserar, har som sagt i alla fall inget liv att komma med, inga barn, inget jobb, INGENTING!!! Bara skitsnack, falskhet och avundsjuka!


Nej, nu ska jag försöka få mitt virus att försvinna från datorn. Installerade om MSN i förhoppning om att det skulle försvinna då, men det gjorde det inte, så nu ska jag få hjälp av en kille via MSN att få bort det. :) Bara att hoppas att det funkar. :)

Bye!

1 kommentar:

Hanna sa...

Vem är det nu då som har varit i farten? Jag blir så arg när jag får höra att folk säger så om dig. Jag fattar inte hur någon kan säga så... Den som säger så kan ju inte känna dig alls. Du är världens bästa mamma. Lika bra som våran mamma var.

Powered By Blogger