20090201

One more...

Blir ett till för jag såg att jag hade skrivit FEL! :P Det ska ju stå att "man är DUSCHAD och klar" :P
Ja ja, sen skulle jag bara tala om vilka filmer vi kikade på igår också. =) Det blev "Prom night" och "Date Movie".
Jag somnade till båda för jag var så jävla trött. xD
Men de var väl helt okej båda två, eller?
Jag somnade ju, så egentligen vet jag inte. xD Men det jag såg var väl helt okej. :P he he...
Äsch, jag vet inte. xD Ni får kolla själva. :)
"Prom night" var i alla fall typ rysare/thriller.
Och "Date Movie" var en parodifilm. :P
Förra helgen såg vi "Blackout", "Reststop" och "Reststop 2". =) Och de var i alla fall bra. =) Och så kollade vi på en som hette nåt i stil med "The gay movie" eller så, men den var heltöntig och framförallt ÄCKLIG!
Nej, nu blir det verkligen sängen! Ska ju upp 03.30 igen! *jättegäsp*
Godnatt!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger