20090201

Duschad och klar

Japp, nu så är man duschar och klar för sängen. Trött i ögonen är jag också. *gäsp*
Det här blir tredje inlägget för idag. xD He he, har man tid så har man. xD Och har man inte tid, så har man inte. :P
Igår så jobbade jag och det gick kanon. :P Blev klar en timme innan jag skulle sluta, så för att fördriva tiden lite så hjläpte jag Anders att lasta för han var lite sen.
Sen på kvällen så blev det att kika på film med Hanna och Lasse här hemma hos oss. Ja, Björn var med lite grann han också, men sen blev han trött så då fick han sova. :)

Hm, när man är ensam så mycket, till exempel när jag sitter i lastbilen på väg upp till Vansbro, så finns det mycket tid till att tänka vill jag lova. Och även som nu, såna här kvällar när Björn inte är hemma. Och då är det tankar på familjen som kretsar i huvudet. De jag tänker absolut mest på och som ständigt finns i mitt huvud är Björn, mamma, pappa, Hanna och Rikard. <3 Det är dem som betyder allra mest för mig!
Självklart har jag mina vänner också, som betyder MASSOR! (De få utvalda det gäller, och er det gäller, ni vet nog vilka ni är.<3) Men ingen kan väl säga emot att familjen ändå de som betyder absolut mest?
I alla fall är det så för mig, har alltid varit så och kommer alltid vara så.
Nu blir min lilla pojke snart ett år och jag fattar inte vart tiden har tagit vägen!
Det är snart 2,5 år sen mamma dog och jag tror fortfarande att jag inte verkligen har insett det, PÅ RIKTIGT. Vet inte heller om jag någonsin kommer göra det. Så länge jag kanske VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN önskar och hoppas att allt bara är en mardröm så kanske jag inte heller kommer inse det? Men det kan inte vara det heller, för jag är ju mycket väl medveten om att det inte är någon mardröm, att det verkligen har hänt och är på riktigt. Men någonstans så inser jag det ändå inte.
Ska nog försöka sluta tänka på det här för ikväll, annars kommer jag inte kunna sova på flera timmar, bara ligga och tänka och fundera och vrida och vända på allt för att försöka få någon klarhet.

Saknar min lilla Björn nå grymt mycket! :( Önskar att det vore måndag nu och klockan var 16.30 så jag kunde vara på väg hem från jobbet, så jag får träffa Björn.
Eller ännu hellre, att det vore onsdag och klockan var 16.30 för då hade jag jobbat klart för veckan och fick ta hem lilla Björnen och ha honom hemma ett tag igen! <3

Usch, nu börjar det någon romantisk jävla film på TV:n också, så nu blir det nog att inta sängen.

Nu är det verkligen slut på text för idag! :P
Godnatt alla och sov så gott! <3

Inga kommentarer:

Powered By Blogger