20090206

Nu kanske ni undrar varför det här inlägget och det föregående som jag skrev inatt hamnar så tätt inpå varandra med klockslagen? Det är nämligen för att det jag skrev inatt blev aldrig publicerat då såg jag nu när jag skulle skriva. xD

Hur som helst, så idag är det en riktigt stressig dag.
Städning, bakning, tvätta, planera, fixa allt inför kalaset imorgon + att jag måste ut och handla lite specialgrejer till "fikat" imorgon, för det finns lite allergiker.

Än så länge idag så har jag inte fått så mycket VETTIGT gjort.
Tvättat en maskin, gjort storröjning på Björns rum, lagt undan en MASSA kläder som han har växt ur! :O Så nu har jag en överfull flyttkartong + påbörjat i en plastkasse med kläder som han har vuxit ur! :O
Gud vad han växer! Vissa kläder tycker jag inte det är länge sen man fick/köpte!
Nu är det i alla fall återigen ordning i skötbordet ett litet tag. :D

Nästa projekt blir att hänga tvätt, starta en till maskin, städa och röja i köket, baka det som ska bakas och senare i eftermiddag/ ikväll så blir det att dammsuga och torka golv och städa toaletten, jag ska nog även möblera om lite så allt får plats imorgon. Och jag ska nog plocka undan lite saker jag är rädd om också eftersom det kommer en hel del barn. =)
He he, har vädrat sovrummet i fyra timmar nu. xD Ställde upp balkongdörren vid tio och nu är klockan 14.00. Tycker det känns så instängt om man inte vädrar emellanåt, visserligen är det jävligt kallt i sovrummet nu då, men det spelar ju ingen roll eftersom jag inte betalar någonting för värmen och så ska jag ju inte vara där inne förrän ikväll när det är sovdags. :D

Men i och för sig ska jag ju hänga tvätten där inne i sovrummet, så jag får nog stänga balkongdörren snart. :P
Funderar även på att byta sängkläder om jag hinner med det.

Idag är det TVÅ grattisannonser på lilla Björnen i FagerstaPosten. :D En som jag skickade in och en som Hanna och Lasse skickade in. :D

Nej, nu ska jag gå och fortsätta städa och dona. *orkar inte*

Hanna ska förhoppningsvis komma hit om ett tag och vara slavdrivare. xD Det vill säga; jaga på mig som fan att jag ska greja med det jag SKA GÖRA och inte göra massa annat onödigt skit bara. :P

Just ja, ska dessutom koka Björns nappar och flaskor idag också. xD
Men nu allra först blir det att ta tag i tvätten och disken, sen baka!

Wish me good luck!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Herregud va du ska greja!! jag blir stressad bara av att läsa allt du ska göra :P

Anonym sa...

Hejja Hanna! Hoppas du jagade på Emma bra igår :-D

Powered By Blogger