20090206

Ja, jag säger då det, fy fan vilken dag det varit! Eller vecka rättare sagt! Har haft fullt upp precis HELA veckan. (0_o) Igår hade jag väl möjlighet att ta det lite lugnt, men nej, jag var iväg på babycafé och sen till Borlänge och så vidare. På måndag ska jag nog ta mig fan ta och vila ut massa i alla fall. :P
Har varit igång och donat non stop nu!
Men nu är det mesta klart i alla fall; städning, bakning, paket, "schemat" inför barnkalaset.
Nu gäller det bara att allt flyter på och fungerar imorgon. *hoppas och håller tummarna*
Och hoppas framförallt att barnen får kul och då absolut viktigast; att Björn får kul! :)
Men nu känns det i ryggen att jag inte tagit det lugnt på ett tag.
Imorgon blir det att stiga upp tidigt och ge Björn frukost och sen ska vi ta ett skumbad och plaska lite med leksaker i vattnet. :D Och sen ska han få öppna paketen från mig. =)
Sen blir det full fart igen. Då ska vi få hjälp av Hanna, Lasse, pappa och Rikard att få hit massa stolar till alla gäster.
Sen kommer Hanna och Lasse vara här massa och hjälpa mig med de sista förberedelserna inför kalaset. De är mina änglar! <3
Stackars Hanna blev kvar här hur länge som helst. =/ Tror hon åkte för ca. en timme sen d.v.s. strax efter 21.00.
Hade inte Hanna varit snäll och ställt upp att vara här och underhålla Björn, så hade jag ALDRIG hunnit klart med allt! Det är tur att man har världens snällaste syster! <3

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan och sträcka ut mig lite innan det är dags att krypa i säng för dagen. =)

By the way, för ett år sen så satt jag och hade värkar. =) De började ju 20.30 på onsdagskvällen den 6:e februari! :D
Tänk vad tiden går! Och när jag kollar på Björn så fattar man inte att han redan är så stor! Men det är han! :) Och det är helt underbart. :)

Godkväll!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger