20090203

Jobbigare dag...

Ja... Den här dagen har nog varit ännu jobbigare än gårdagen... Fick ett telefonsamtal och sen ringde jag pappa och pratade lite med honom och så började jag grina för rädsla att "förlora" någon. :(
Och sen så var jag ju även till sjukgymnasten idag för att få ryggen uppkollad och det fick jag, men det var inte direkt som jag hade tänkt mig...
Kom dit och hon började prata om mamma, eftersom hon hade träffat mamma när mamma var där och tränade. Och innan jag hade satt mig ner på rummet så grinade jag inför henne. Sen grät jag ett antal gånger under tiden vi pratade.
Hon kollade min rygg och konstaterade lite. Och så blev det massa känsligt prat. Hon tryckte på ryggen och fy satan vad ont jag egentligen har. =/ Och det skrämde mig som fan också.
Men nej, nu ska jag sluta tjata om det här.
Ska borsta tänderna och sova lite istället. upp 04.00 igen.
Kanske skriver mer ingående imorgon om det som hände och blev sagt hos sjukgymnasten.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger