20090204

And so it goes on...

Ja, de dåliga dagarna har fortsatt... (0_o)
Idag så blev det fellevererat till en affär i Vansbro och då ringde chefen och skällde på mig. Sa till honom att jag skulle faktiskt sluta kl. 15.00 igår och hade bett om lasthjälp och blev också lovad det, men när jag kom tillbaka till Milko och skulle lasta, inte fan fanns det någon där då som skulle hjälpa mig. "Men det är ingen ursäkt, det får inte bli fel ändå, det SKA INTE bli fel." fick jag då till svar. Sa åt honom att eftersom jag inte fick någon lasthjälp utan skulle göra allt själv på en timme, så var det in i helvete stressigt och då är det lätt att göra misstag. Men i hans värld så existerar inte misstag. "För nu får ju vi lov att skicka upp en extrabil bara för en mjölkvagn och vi får inget betalt eftersom det är vi som gjort fel och det kostar FLERA TUUUSEN, och det måste ni förstå." Snacka om att man blev irriterad... Men men, tur att han själv är perfekt i alla fall. Nej, inget ont om chefen, men de har lite svårt att förstå att man faktiskt KAN göra misstag. Kan blir en hel del gnäll, men överlag så är både chefen och arbetsledarna helt okej. :)
Och från en sak till en annan, så blir det ingen mer information om sjukgymnastbesöket igår, för jag är alldeles för trött för att orka skriva om allt det.
Men kan ju i alla fall berätta att jag efter jobbet idag var in och handlade, sen hem, gjorde en sockerkaka till imorgon och sen hämtade jag Björn hos syster, sen upp till pappa och Rikard och gratulerade Rikard i efterskott, han fyllde ju i fredags. Och vi blev bjudna på smörgåstårta. :D Jättemumsigt! :D
Nu har jag precis satt mig här. Björn kom i säng sent idag, 21.30. Brukar lägga honom runt 20.00 annars.
Nu ska jag nog lägga mig ner på soffan och glo lite på TV. :)

Good night! <3

Inga kommentarer:

Powered By Blogger