20090224

Den rätte för Rosing

Jag vet inte varför jag kollar på det, men jag gör det i alla fall. Helt intelligensbefriat TV-program är det!
Jag menar, vad i helvete kan en 19-åring och en 21-åring vara ute efter? Inte kan det väl vara nå seriöst i alla fall? Är väl mest att få sätta på henne som lockar så de får "status" bland sina polare. Och som 21-åringen sa:
"Jag skulle behöva någon som kan sätta mig på plats, men som man också kan utbyta tankar med." Med andra ord, han behöver en mamma, eller?

Ja ja, ett litet skratt fick man åtminstone när den långhåriga karln dansade till Bloodhound Gangs låt. xD

Fick bara lite lust att blogga om "Bloggdrottningen" som hon kallas. *spyvarning på det* Dessutom så kan jag inte för mitt liv se var hon ska vara vacker någonstans?! Ser ju för jävligt ut med de där stora fejkade läpparna mitt i ansiktet och dessutom de stora fejkade brösten.
Men men, jag måste ju inte kolla på det, så jag får väl skylla mig själv. xD
Men nu hag jag i alla fall skrivit lite tankar och åsikter. :D

So long! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha även om det är totalt värdelösa program och man sitter och irriterar sig över minsta detalj så kan man endå inte låta bli å titta *asg*

Powered By Blogger