20080906

Längtar

Idag gick det kanon på jobbet. :P Var tillbaka på Milko i Hedemora över en timme tidigare än jag skulle vara tillbaka. xD Så jag lossade tomgods, tankade och tvättade lastbilen. Sen backa jag till och började lasta, tog det lugnt som fan för att få tiden att gå. :P Men ÄNDÅ så slutade jag en halvtimma tidigare. xD Skönt att det inte är nå supermycket stress på den körningen i alla fall. :)
Sen åkte jag hem, in på affären och handlade, och sen när jag kom hem så ringde Hanna och sa att de var på väg hem och frågade om jag ville äta med dem. :) Självklart tackade jag ja. :P Och så kommer jag ju få ha lilla Björnen hemma inatt! <3 Men imorgonkväll så lär jag skjutsa upp honom till Hanna och Lasse igen eftersom jag ska jobba på måndag, men sen på måndagkväll så ska han komma hem och vara hemma hela veckan till fredagkväll! <3 =)
Nu sitter jag här och håller på att frysa ihjäl, så jag ska nog ta ett varmt bad och läsa lite. :) Sen ska jag göra mig klar och pyssla lite här hemma och sen när Hanna och Lasse är klara så ska jag upp till dem. :)

Inga kommentarer:

Powered By Blogger