20080823

Lördag

Jahopp, för dagen var planerna att jag och Björn skulle åka och hälsa på hans farfar m. familj, men de var i Eskilstuna, så det sket sig. Det får bli imorgon istället.
Hm, jag känner mig lite förvirrad just nu...
Det är två killar som gillar mig. Den ena har jag träffat många gånger, både på jobbet och privat. Den andra har jag inte träffat en enda gång.
Han jag har träffat många gånger, är typ sur på mig för att det inte blivit någonting mellan oss, för "det har ju faktiskt gått FYRA månader sen jag gjorde slut med Andreas". Jag skrev till honom att han får tycka vad han vill om mig, men jag vill inte ha något nytt förhållande redan. Speciellt inte eftersom jag inte ens har känslor för honom! Jag tänker inte kasta mig in i nåt nytt "bara för att" liksom! Ska det blir nåt förhållande så anser i alla fall jag, att båda ska ha känslor för varandra. Men men, alla är väl olika... Har försökt få honom att inte bara "låsa upp sig" på mig, men han vill inte träffa andra säger han... =/
Och den andra killen, han har jag inte ens träffat! :S Hur kan man ha känslor för någon man inte ens träffat??? Jag vet inte... Jag har frågat honom det och han vet inte heller, men han vet att han tycker om mig... Men ja, jag tror i alla fall inte på det. Men han skulle göra vad som helst för att bevisa det... Men äsch... Tycker allt låter så jävla konstigt... Är nöjd med livet som det är just nu. Visst saknar även jag någon att mysa med, men man klarar sig ändå! Jag är ju inte så "desperat" att jag går in i ett nytt förhållande bara för den sakens skull.
Jag är nöjd med att ha båda två som kompisar än så länge, men killar verkar inte kunna vara "bara" kompisar. =/ Så ja, det visar sig väl hur allt slutar. Jag kommer i alla fall ALLTID ha min favoritkille kvar! <3

Igår var jag, Björn och pappa till Västerås. :) Först var vi in på Nisses och Björn fick en ny sittvagn av pappa. :) Nya vrålåket är superfint! :) Sen köpte vi lite bebiskläder till Millans lilla bebis, Emilia! <3 Så jädrans söt tös ju! <3
Sen var vi till Clas Olsson och pappa köpte ett urverk till Lotta. :)
Sen åkte vi till BB och hälsade på Millan och hennes lilla Emilia! :)
Hon var ju ungefär lika stor som Björn var när han föddes, men när jag såg henne, kunde jag absolut inte fatta att Björn var så där liten, för BARA sex månader sen! Tiden går alldeles för fort! Och vilken skillnad det var på Björn och Emilia när de låg bredvid varandra på sängen! HERREGUD! Men så himla kul att få se den lilla tösen! :)

Nej, nu ska jag byta blöja på Junior, sen ska vi ta en promenad ner på byn och testa nya vagnen. :) Ska möta upp Fogel, Malin, Rasmus, Frida och Ian.

2 kommentarer:

Carolina sa...

Ja Emilia är så liten och söt!! :D de va lite skillnad på Björn och henne, men båda är lika goa :D

Anonym sa...

Är det den karln du å ja prata om förut?

Powered By Blogger