20080822

Jobb och bebisar! <3

Jaha, nu har arbetsveckan gått då. :P
Blivit 33 timmars arbete denna vecka och det är ju positivt, eftersom det resulterar i lite mer inkomst nästa månad. :D
Nästa vecka blir det väl 17 timmar och efter det så kommer det bli fast halvtid + lite övertid ibland. :P
Härligt att jobba igen! <3
Och från tisdagskväll till igår var Björn hos Hanna och Lasse. :) Han har det så bra hos dem. :)
Men de skämmer bort honom. :P


I onsdagskväll fick jag meddelande av min kusin Millan vid halv sju tiden. Hon skrev att hon var på väg in till BB och hade värkar! :) Hon hade beräknad födsel i måndags, men bebisen kom igår, torsdagen den 21a augusti. :) Och det blev en liten Emilia och hon vägde 3995 gram och var 53 cm lång! Välkommen till världen lilla gumman! :)
Idag ska jag, Björn och pappa åka och hälsa på Millan och bebisen på BB. :)

Och senare på onsdagskvällen, pratade jag med en gammal klasskompis på msn som också var gravid. :) Vattnet hade gått för henne på onsdagsmorgonen och då på kvällen hade hon kraftiga värkar. Även hon fick en liten tös igår. :) Hi hi... Så himla kul!!!! En liten Alicia blev det för dem och hon väde 3280 gram och var 49 cm lång! =) Välkommen till världen även för denna lilla tös! :)

Nu längtar man som sjutton efter att få se de små liven! <3>
Millans bebis är ju ungefär lika stor som Björn var när han föddes, så det ska bli riktigt spännande att se dem samtidigt och verkligen få se hur liten han var! :P
Han vägde ju 4155 gram och var 54 cm lång när han föddes.

Nej, nu ska jag mata Björnen innan vi ska åka och kolla bebis! <3
Sen ska jag säga till pappa att vi ska stanna till i Fagersta och köpa en liten present till Millans bebis innan vi åker till Västerås. :)
Sen ska vi hämta nyckeln till min bil så vi kan ta hem min bil ikväll när vi kommer från Västerås. :)

Inga kommentarer:

Powered By Blogger