20080818

Starta blogg

På Carros begäran så har nu även jag startat en blogg! :P

I fredags ringde dem från jobbet och frågade om jag kunde jobba måndag och tisdag, jag sa att jag kunde det om jag fick tag på barnvakt. :) Då frågade chefen om jag även kunde köra på lördagen om det körde ihop sig för dem. Jag sa att jag hade besök av en kompis från Nyköping så det gick inte.
Ringde syster och frågade om hon kunde ha Björn från söndagkväll till tisdag efter jag hade slutat jobbet, det kunde hon.
Sen sa iaf Elin (kompisen från Nyköping) att hon kunde ju följa med mig på lördagen på jobbet. Så jag ringde upp jobbet och sa att jag kunde köra måndag och tisdag, och även lördagen om Elin fick följa med.
Det kunde hon, men det blev inget jobb, för det körde inte ihop sig för dem. :P

Väl på jobbet så frågade dem om jag kunde jobba onsdag och torsdag också, och så blev det. :P Och även nästa fredag. De ville även ha mig på lördagen nästa vecka, men då kan inte jag, för vi ska iväg till Enköping och kolla på Rikard, för de har någonting med lumpen. :)
Så det blir att jobba fyra dagar denna vecka, tre dagar nästa vecka, men bara fredagen som är klar ännu. Och sen i fortsättningen hoppas jag på att få jobba måndag, tisdag och onsdag. :)

Men roligast var helt klart att träffa att folk igen! =) Speciellt Mattias! Fan vad jag saknat honom alltså! Så jävla rolig och lätt att prata med! Det har han varit sen första dagen jag började på Långdahls.

Och så var det jättemånga som blev förvånade över att jag var tillbaka och jobbade redan. :)

Kändes jävligt konstigt att åka hemifrån imorse utan att säga hejdå till Björn. =/ Ville ju det, men ville inte väcka honom.
Nu ska jag nog kika lite på TV och sen sussa TIDIGT! <3 Så jävla skönt att sova ju! :P
Natti natti!

1 kommentar:

Carolina sa...

Oj va du ska jobba då :) hehe! Jag vill förlja me jag å när du kör lastbil! :D

Powered By Blogger