20090306

Bus!

Idag, 6 mars, fyller pappa 50 år! :)
Igår var jag först hem till Hanna och Lasse.
Jag och Hanna fixade lite plakat som vi skrev på. xD Eller JAG skrev. :P Hanna mest mobbade mig. :P Sen var jag kvar hos dem till ca 12.30 då jag åkte till pappa.
Jag och Lotta skulle göra smörgåstårtor tills idag när han fyller. :) Vi gjorde fyra stycken stora + en lite mindre.
Sen när de väl var klara och vi hade fixat lite förberedelser till idag så hade klockan hunnit bli 17.30 så då åkte jag och handlade lite, sen hem och lagade mat och käkade.
Sen kollade jag lite på TV och vid 21.00 gjorde jag mig klar igen och for upp till Hanna.
Hanna, jag och Rikard blåste 98 ballonger och plastade in plakaten (så de inte ska bli förstörda av snö och regn).
Björnen satt också med och var jättesöt och hade kul med ballongerna. :D
Sen vid 22.30 kom Lasse hem och då fick jag meddelande om av Lotta att de skulle gå och lägga sig. :D
Så då plockade vi ihop ballonger, plakat, kattstrypare, skruvmejsel, kniv, snören, serpentiner och allt vi skulle ha med. :D
Sen åkte vi till Q8, parkerade och så satte vi upp två plakat ute i korsningen vid riksväg 68. :D
Sen åkte vi in till Viken och satte upp ytterligare ett plakat och när vi skulle sätta upp det fjärde plakatet så blev Hanna dålig så hon fick lov att åka hem.
Men Rikard och jag fortsatte terrorisera. :D
Vi tog alla ballonger (som vi hade i ett påslakan och en svart sopsäck) och gick upp för backen och så hällde vi ur alla ballonger i förrådet och tvättstugan. :D he he... xD Blåste ut MASSA serpentiner där gjorde vi också! :D
Sen så gick vi ut och fortsatte terrorisera pappa touareg! :D Hade med mig två rulla med paketsnöre. :D Moahaha!
Pappa och Lotta har MASSA att göra med bilen imorgon innan Lotta ska till frisören! xD Om de nu inte tar pappas pickup dit istället. :P
Vi försökte ta kort på bilen, men gick inte så jättebra. :P Men lite kort blev det i alla fall. :P Dock så har ju inte jag någon datakabel så kan inte lägga in bilderna i datorn.
Men kul hade vi i alla fall! :D
Roligast var när vi höll på att blåsa upp alla ballonger. xD
Var en riktigt trevlig kväll! :)
Björnen fick vara kvar hemma hos Lasse och sova. :)

Egentligen borde jag gå och sova. Klockan är 01.12 och jag ska vara hos sjukgymnasten kl. 08.30 igen. Sen efter det ska jag få håret fixat! *längtar som en tok!* :)
Och sen blir det att fira pappa och på kvällen blir det lite fest eftersom pappa har 50-årsfest! :)
Ska bli riktigt kul. :)
Och på lördag så blir det dildo-party och kanske festa även då, beror på hur man mår och så där. :)
Har hänt massa nu sen sist jag skrev, men är så jävla gristrött så pallar inte skriva mer nu. Istället ska jag gå och krama kudden. :)

Puss och kram! :P

Inga kommentarer:

Powered By Blogger