20090205

Varför?

Varför skriver ni inte vem som röstat, vad ni röstat på och vad ni tycker jag ska skriva om, OM ni röstar på annat? (0_o)

Nu ska vi snart äta lite frukost, sen göra oss klara för babycafé. =) Usch, jag har tre miljoner saker att göra inför helgen och barnkalaset, men får aldrig fingrarna ur och sätter igång... :(
Idag har jag i alla fall tänkt sköta all handling, börja städa lite (alltså plocka ordning på allt), eventuellt hämta tapetserarbordet och försöka ragga ihop stolar. Jag har ju fyra stolar själv och så ska jag få låna fyra av pappa, men jag måste ha FLER! :O Räknar ju med runt 20 pers på barnkalset, visserligen är det ju några som är så små att de inte ens kan sitta i barnstol själva, så de får väl sitta i sina föräldrars knän, men jag måste ändå ha massa flera stolar! *panik*
Björn är jättefascinerad av Rikard. =)
OCh Dixies vattenskål! :D Han åker fram till den och så känner han lite försiktigt först på vattnet, sen tar han bort handen en liten, liten stund, sen till baka och känna lite mer. Och till slut sitter han med hela handen i vattnet och försöker plocka upp det. xD Precis som han försöker med skummet som blir när vi badar skumbad. :D Och så ser han riktigt förvånad ut när han inte får upp någonting med händerna. :P
Nej, nu ska jag sminka mig, sen fixa frukost. :D

Have a nice day! :D

1 kommentar:

Hanna sa...

jag röstade på alla alternativ. för jag vill att du ska skriva mer blogg. =)

Powered By Blogger