20080920

Nice

Vaknade 03.30 igår morse och var pissnödig som en häst, kollade på klockan och blev helt tokig att den REDAN var så mkt! Jag ville ju sova mer, MYCKET mer! Men när jag "blir stressad" och verkligen VILL somna om igen, så går det inte!!! Blev helt tokig, så vid fyra var det bara att kliva upp.
Drog till jobbet, glad som fan över att vi antagligen skulle få löne-specarna idag, kom till jobbet, kollade mitt fack, men icke! :(
Tog grejerna, gick ut och fixa lastbilen, sen drog jag upp mot Vansbro.
Såg desvärrre inga fina objekt denna dag. =/ Och så strulade det för mig! xD Men det blir för komplicerat att försöka förklara så någon som inte var med, ska kunna förstå, så det skippar vi. :P
Kom tillbaka till Milko vid typ halv tre, kvart i tre. Och som vanligt strulade det på Milko också, så allt var sent. :P
Men det gjorde inget kändes det som. :P
Lastade upp min bil, sen hjälpte jag Dan lasta Rättviks-trailern.
Sen vid kvart över fyra så åkte jag och tankade lastbilen, sen ner på åkeriet och ställde ifrån mig den, och då hade vi fått LÖNE-SPECARNA! :D Sen snackade jag lite skit med kusin Bettan, sen drog jag in till Hedemora, skulle ha tag på Fanata Free Äpple och Päron, men den finns fan ALDRIG när jag vill ha den! Var in på ICA i Hedemora, Hemköp och ICA i Norberg, så slutade med att det blev en vanlig Cola, inte gott men det fick gå!
Och när jag hade varit på ICA i Hedemora och kom ut igen och skulle starta bilen, så starta den inte. xD OCh asmycket folk var det runtomkring, tror HELA Hedemora var ute och handlade då! Lät bilen "vila" ett tag, sen provade jag igen och så gav jag lite mer på gasen och då startade den, tack och lov! :)
Drog till Hemköp och gick in där, men fanns som sagt ingen Fanta där heller, så det blev ett paket rakhyvlar istället. xD
Kom ut, skulle starta bilen, men den starta inte. xD Såg hur en gubbe som hade bilen bredvid mig, bara stod och verkligen glodde. :P He he... Tror det var RIKTIGT nära att han skulle fråga om jag behövde hjälp. :P Men provade igen och gav lite på gasen, så startade pärlan. <3 :)
Drog hem till Norberg, in till syster och hälsade på min lilla älskling <3 Usch, gör så ont när han är så där jätteförkyld! :(
Vill inte att han ska må dåligt ju!
Det är tur att Björn har sin moster Hanna som skämmer bort honom JÄMT! :P Finns ingenstans han skulle ha det bättre än hos henne. :) Barnkärare människa får man VERKLIGEN leta efter. :) Men ibland kan hon vara lite FÖR snäll. ;)
Satt med Björn i famnen hela tiden jag var där och han var SÅ trött, men ville/kunde inte sova stackaren. Och snorade ner min tröja! :) Min lilla plutt! <3
Sen åkte jag ner på ICA och handlade dricka, sen hem. Och då var klockan runt sex kanske. Fick mess av Millan att jag kunde åka med dem, frågade när de skulle åka, jag var ju asstressad eftersom klockan var sex och jag precis hade kommit hem! :P Fick svar; Om 1-1,5 timme skulle de åka?! :O Tyckte det var skitsent!
Jag gjorde mig klar iaf och sen fixade jag skjuts över till Carro ändå, så jag kom dit lite tidigare. :P Kommer fan inte ihåg när bara. :P Carro och jag satt och drack och pratade, sen ringde Carro till Millan och tjatade lite. :P he he... Då skulle de komma typ kvart över åtta!? :O
Sen började vi med tacos som Carro skulle bjuda på. :P
Vid HALV NIO kom dem! :P Millan, Therese och Köping. :)
Så då käkade vi lite, sen fortsatte vi festa.
Sen kom även Karlsson förbi en sväng.
Men när vi skulle dra på krogen så drog Karlsson, Therese och Köping hem. Tjatade som fan på dem att de skulle med på krogen, men det var förgäves. =/
På väg till krogen så mötte vi lilla kusin Emelie. =)
Sen kom även Marie och Daniel (Emelies kille) :) Hade riktig bil! :P Synd bara den var framhjulsdriven, men alla Volvo är bättre än ingen Volvo! <3 :) UTOM C30! Den ser för jävlig ut! xD
Sen kom vi iväg till krogen iaf, och väl där så blev det att dansa för Millan och Carro, medans jag bara satt. :P Efter lite tidsfördriv så blev Carro typ helt depp och bara satt, tror det blev lite för mycket för henne. Men hon var ju iaf vid medvetande och vaken och betedde sig som folk.
Sen när vi skulle dra hem, så drog jag ut före Millan och Carro av någon okänd anledning! Vi stod liksom i dörröppningen och verkligen var på väg ut därifrån, och jag gick, men när jag kom ut så stod jag där ett bra tag, men de kom aldrig, så jag började snacka lite med en gammal klasskompis istället. Riktigt trevligt att träffa någon från klassen igen, speciellt med tanke på hur mycket jag gillade min klass på gymnasiet (fordon). Frågade honom vad han sysslade med nu för tiden och så där, om han hade någon kontakt med någon från klassen och vad han hade gjort sen vi slutade skolan. Sen efter ett tag så kom i alla fall Millan och Carro, men vi stod kvar vid honom och snackade vidare. Sen kom en annan klasskompis som jag också snackade lite med. Sen skulle de dra och äta, så då drog vi också därifrån. Och så "råkade" vi hamna på Risbrogrillen och skulle käka vi också, men det struntade jag i, för min bror, som var min skjuts för kvällen, kom, så jag drog hem istället. Och SJÄLVKLART så fastnade jag vid datorn. xD Har ingen som helst aning om hur länge jag satt vid datorn, men trött som ett as var jag när jag la mig iaf. xD Men hade ju varit vaken sen 03.30 igår morse då också, så det var väl över ett dygn. :P
Och så vaknade jag igen vid typ sju kanske. xD Liiiite segt! Men så är det jämt! Sover ALDRIG vidare mycket när jag festat. Men sen blir jag trött som ett as senare på dagen istället. Men men... Får se vad som händer. Nu sitter jag bara och längtar ihjäl mig efter Björn! <3 Ska bli massa mys med honom idag.
Hade i alla fall mycket trevligt igår! :)
Funderar på att höra med Hanna och Lasse om vi ska kika lite på film ikväll och umgås eller nåt.
Ska inte jobba förrän på torsdag igen nu förresten. :) Så får umgås med Björn "jättelänge". :)


Nej, nu är jag lite trött så man kanske ska passa på att sova?

Matförslag till idag till stackars mig någon? :P

Tack alla för kvällen/natten! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du Emma... Nu är det två månader sedan du skrev här! Kom igen nu *blinkblink*

Powered By Blogger