20090313

Lilla lillebror <3

Lilla lillebror ringde nyss och frågade om jag hade numret till Nordea som man ska ringa och spärra kortet till.
Jag frågade vad som hade hänt och då hade han tydligen köpt nåt på Dicken´s (en krog) och lämnat fram kortet men inte fått tillbaka det igen. Så han hade sagt till, men dom sa att dom hade lämnat tillbaka det. Men han hade i alla fall inte fått det. Så jag letade upp numret på "intranätet" så han kunde spärra sitt kort.

Har hänt massor sen jag skrev sist, som vanligt.

Igår vad jag t.ex. till sjukgymnasten och så sa hon att hon tänkte ge mig lite massage. "Åh, fan vad fint! tänkte jag. Då blir det lite olja och mjuk massage." Jo, tjena vad det blev! (0_o) Trodde fan jag skulle DÖ på riktigt när hon körde igång! :O Gjorde asont! Sen efter det fick jag köra lite övningar för att försöka få igång blodcirkulationen nere i svanken. Och FAKTISKT, så TROR jag att det kanske eventuellt hjälpte lite grann, för det även om det gjorde djävulskt ont så kändes det på nåt sätt som att det var på väg att bli rätt behandling av "massagen" och övningarna. Så man kan ju hoppas att det blir bättre.

Och i måndags sa jag till sjukgymnasten att jag ville ha en röntgen, så hon skulle prata med läkaren och igår frågade jag om hon hade pratat med läkaren och det hade hon gjort.
Och idag så fick jag ett brev med posten, så på torsdag har jag tid för röntgen av ryggen. Men jag ska inte få äta nåt dagen innan eller dagen jag röntgas xD Får bara dricka. Så efter röntgen är nog jag ganska hungrig. xD
Men detta innebär att jag ÅTERIGEN kommer bli tvungen att förlänga min jävla sjukskrivning! Blir så jävla less på att det inte händer någonting. Men men... That´s life antar jag. Men det SUGER rejält!

Och ikväll så var jag, Björn, Hanna och Lasse ut och åkte lite. Var till Hedemora, Avesta, Norberg, Fagersta och så tillbaka till Norberg igen. :) Vi hade min bil och jag körde och när vi kom upp till Bolagshagen så blev jag stoppad av snuten och fick blåsa och visa körkort. :P Och jag åkte dit för rattfylla. Eller ABSOLUT INTE!

Imorgon så ska jag, Hanna och Lasse på bio i Västerås. Vi ska se "Bedtime stories". :) Och Björn ska vara hos morfar. :) Så mycket som morfar planerat så lär nog Björn vara där en hel vecka. ;)
De ska ut och gå, de ska gå till Café kaka och sitta och tjattra med andra föräldrar/mor-och farföräldrar osv. :P Och de ska göra chokladpudding med grädde och så skulle de äta pizza och så ska de ha kramkalas bland annat. =) he he...
Men en del grejer är skämt. (är väl bäst att tillägga så inte nåt rikspucko tar allt på riktigt blodigt allvar.)

Men nu ska jag nog faktiskt ta och gå och lägga mig. =) Jag, Björnen och syster ska hälsa på Lotta och pappa när de ska ha ett bord på loppis och sälja grejer imorgon! :)
Det var något mer jag skulle skriva, men det har jag glömt bort tror jag.
Får bli en annan gång då. :)
Stort grattis till lilla Novah som idag blev 2 år i alla fall! :) Hon var riktigt mini när hon föddes. :) TROR att hon var 31 cm (?) och vägde lite över 700 gram. Och jag tyckte Björn var liten när jag fick honom på bröstet, 54 cm och 4155 gram. :P En aningens skillnad där. :P
Du får rätta mig angående Novahs vikt och längd, Ida. ;)

Godnatt alla! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så jättefel hade du inte ang vikt och längd. Längden fick du full score på, vikten var ju iaf över 700 som du skrev, 783 för att vara precist :-) Hoppas ni får en trevlig dag på bion! Bedtimestories är riktigt bra! Kram på er!

Hanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hanna sa...

Svar: Okej, jag hade skrivit fel. Men nu har jag ändrat det. xD
Nej hon skulle ha hamnat ännu längre ner i placering. Hon va ju skitdålig.

Powered By Blogger